جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191461
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
الشتر

حوزه/امام جمعه الشتر گفت:پیام شاعران بیان واقعیات و دفاع از مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام امیدی امام جمعه الشتر امروز در محفل شعر صبح شعر مقاومت گفت: پیام شاعران آیینی در بیان واقعیات و دفاع از جبهه مقاومت است و امروز شاعران با اشعار خود جبهه مقاومت را یاری می دهند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این محفل معنوی و ادبی اظهار داشت: اشعاری که امروز سروده شد حماسی و میدانی بود و همیشه زبان شعر گویا، لذت‌بخش و دلنشین است.

امام جمعه الشتر در ادامه افزود: با حمله موشکی دلاورمردان نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی کم کم متوجه خون شهدا و به ثمر نشستن درخت اسلام در ایران شده‌ایم و امروز این شعرها در دفاع از جبهه مقاومت همانند موشک‌های فتاح بر قلب اسرائیل ویران‌کننده است.

حجت‌الاسلام‌ امیدی تصریح کرد: تفکر شهادت‌طلبی اینگونه است که با تهدید دشمن همانطور که جهانیان دیدند میلیون‌ها نفر برای اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در تهران حضور پیدا کردند و آنچه امروز در پیام شاعران آئینی این شهرستان دیدیم شجاعت در بیان واقعیات و دفاع از جبهه مقاومت و گرامیداشت شهدای گرانقدر بود.

در این محفل معنوی و حماسی شاعران توانمند و آئینی شهرستان سلسله شعرهایی در وصف رشادت‌های شهدای مقاومت بخصوص شهید سید حسن نصرالله و شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha